Monday, March 9, 2009

~~my family~~






sebelah ni gmbo mak n ayah aku..i luv u mom n dad!!!
aku rindu gler kt diorng..tp x pe dis wek nk blik umah..cuti!!!
yea!!syok gler!!!
mak n ayah aku ni slalu bg nsihat n galakn kt aku..
aku rse tanpa diorng aku x jd cm skunk..
at least ade r hala tuju skit..x r t'golong dlm org2 yg x tntu hala...huhu
pape p0n thanks GOD give me THE BEST MOM N DAD IN DA WORLD!!!








yg ni plak gmbo aku ngan kakak aku...
she is da only sister dat i hve...huhu
ye r..aku 3 beradik je..~~

die ngah study ag..kt uniten,Bangi..tp nk dkt bis blajo dh..
huhu..

ble r die ni nk kawin...umo dh 22 dh ni..kik3..xpe2..mude ag tu..

papep0n aku syg bangat sma die..even kdg2 slalu gk gaduh ngan die...tp besa la kan..bak kata pepatah air dicincang x kn putus...:)



emm..yg ni plak adk bongsu aku...he is only da boy in my sibling...huhu
manje r gak...huhu
die ni sush skit nk tangkap gmbo..ni p0n kna pakse ngan aku...dh r tngkp kat tnh p'kuburan plak tu..huhu..
dulu maser kck die putih gler!!tp skunk dh b'tukar warna plak..hehe..
die still study gak skunk ni in form 4..die ni pndiam skit..tp slalu r gk gaduh ngan die..huhu~~
tp aku ttp syg gler kt adk aku yg sorng ni!!:)












2 comments:

sweet said...

tk knal mka tk mesra
meh aku nk berknalan blik ngan ko...
hehe

** SiZuKa ChAn ** said...

huahahahahaha...
adikku yg sengal ini dah de blog..
hik3...
uit..pe kawen2 ni..
xremaja la kawen awal2...
meh campak sorang calon kat ayong..
ngh xde calon ni..
hahahaha...