Thursday, April 9, 2009

~tag diberi oleh qib~ayung,jiayi,piqah,yus,achip n kak ina tag ini utk korang gak~

1. Anda rasa anda hot?

~emm....x tau r...tp de gak yg kate i hot...kik3...^_^

2. upload gambar kegemaran anda.


3. Kenapa anda suka gambar ini?
~coz nmpk cm perempuan melayu t'akhir skit...kik3...
4. Bila kali terakhir makan pizza?
~tyme ari jadi my best fren, ANIS...3.3.09 ri tu...syok oo...aku mkn byk gk r..hehe
5. Lagu terakhir yang anda dengar?
~lagu st12-putri iklan....huhu^_^
6. Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini?
~dok study muet n tgok fs...huhu
7. Selain dari nama sendiri, anda suka dipanggil dengan panggilan aper?
~emm..kalo kt umah fmily dok pnggil kak nyah..^_^ tp i dun mind org nk panggil pe p0n jnji elok n sedap didgr...hihi
8. Tag lagi 6 orang dengan hati terbuka tanpa rasa kekesalan?
~emm...sape ek....
1. ayung
2. jia yi
3. piqah
4. yus
5. achip
6. kak ina
9. Saper no. 1- kepada anda?
~she is my sister...so, keutamaan diberikn kpd kroni ku..kik3...
10. Orang no 3 - ada hubungan dengan sesiapa?
~emm....ade nye la...huhu die ni classmate merangkap membe blik sblh..huhu
11. Kata sesuatu berkenaan dengan orang no. 5 - ?
~owh..die ni classmate aku...die ni kdg2 tkot gak nk tg0r die...tp die okay je...ske wat lwk..wlaup0n kdg2 lwk die tu de gak t'selit mengata kat aku..huhu ^_^
12. Bagaimana pulak dengan orang nombor 4- ?
~die ni classmate aku...baek jew..sopan jew..tp aku lg sopan r..kik3..
13. Siapakah orang no. 2 - ?
~she is my best frenz..huhu sgt teror english!!!
14. Bagi pesanan anda pada orang no. 6 - ?
~kpd kak ina yg ngah sibuk wat praktikum tu..chayok2!!huhu

3 comments:

PinQib said...

hoho..
ko mmg cumei dlam pic nih..

hemm,.ko cye la si YUS xkn layan tag-tagging nihh

PinQib said...

thnkss sbb mnjawab..

~~mimie~~ said...

huhu..ye kew??
x pe la...